Nabór do Działu Lokali Użytkowych


ZARZĄD  ZASOBU  KOMUNALNEGO
 
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
 
                                 OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
  Zastępca kierownika w Dziale Lokalu Użytkowych  

 
1.      Wymagania niezbędne:
a/  obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym
     na podstawie umów międzynarodowych  lub przepisów prawa  wspólnotowego  przysługuje    
     prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych
     w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
b/    wykształcenie wyższe,
c/    minimum 8 letni staż pracy,
d/    dobra znajomość pakietu MS Office,
e/    znajomość zagadnień prawnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami, w tym
       ustawy  o gospodarce nieruchomościami i kodeksu pracy,
f/    umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
g/   posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw
      publicznych,
h/   niekaralność za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności
      instytucji publicznych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów oraz za
      przestępstwa skarbowe.
2.   Wymagania dodatkowe:
  a/    preferowane wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
  b/    3 letni staż na stanowisku kierowniczym,
  c/    znajomość programu Granit,
  d/    znajomość zagadnień z zakresu wspólnot mieszkaniowych.
 
 
3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  a/  organizowanie pracy działu, przydzielanie pracownikom zadań w zakresie kompetencji działu
       oraz sprawdzanie prawidłowości i terminowości realizacji zadań przez dział, polegających na :
       - zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów najmu, dzierżawy lokali użytkowych, garaży i
               innych nieruchomości,
       - zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów o ustanowienie zabezpieczenia należności
               związanych ze stosunkiem najmu,
       -  prowadzeniu negocjacji warunków umów najmu, dzierżawy z najemcami lokali
                użytkowych,  garaży i innych nieruchomości,
       -  przygotowanie i organizowanie przetargów na najem lokali użytkowych, garaży i innych
                nieruchomości,
       -  ustalanie i naliczanie kar i opłat za użytkowanie lokalu użytkowego, garażu i innych
                nieruchomości bez tytułu prawnego,
       -  zawierania, zmiany i rozwiązywania umów określających warunki udostępniania
              nieruchomości będących w zarządzaniu Zarządu na cele reklamowe,
       -  wyrażania zgody na remont lokali użytkowych, garaży i innych nieruchomości,
       -  zawierania, zmiany i rozwiązywania umów na organizację ogródków gastronomicznych,
       -  wyrażania zgody na sprzedaż napojów alkoholowych,
       -  rozpatrywanie i załatwianie wniosków oraz realizacja ustaleń Rady Miejskiej Wrocławia
                oraz  innych organizacji samorządowych i społecznych,
       -  przygotowanie wniosków do Prezydenta w sprawach związanych z lokalami użytkowymi
                 i  garażami,
       -   uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
       -   przygotowywanie projektów aktów prawnych w zakresie gospodarowania lokalami
                użytkowymi i garażami,
        -   sporządzanie sprawozdań, informacji zbiorczych w zakresie gospodarowania lokali
                 użytkowymi, garażami,
        -   analiza zarządzanego zasobu pod katem przygotowywania opinii dot. lokali użytkowych
                  w sprawach przekształceń własnościowych, trybu bezprzetargowego przyznawania
                  lokali, w  sprawach związanych z lokalami zamiennymi.
 
 
4.  Wymagane dokumenty
   a/  list motywacyjny,
   b/  życiorys ( CV),
   c/  oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
        z  pełni   praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
   d/  kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe wykształcenie, zatrudnienie,
        kwalifikacje zawodowe
 
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy : Dział Lokali Użytkowych, ZZK,  ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław.
Stanowisko pracy : praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4h dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia : III kwartał 2019 r.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2019 r. wynosił poniżej 6%.
 
Dokumenty, należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 1 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem ( nazwa stanowiska ) w terminie do 29  lipca 2019 r.
Dokumenty, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Do dalszej rekrutacji zapraszani są kandydaci, którzy spełniają wymagania niezbędne określone   w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.  
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę zawierane jest na czas określony.
Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do naboru jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych  osobowych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejsza informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
                 
Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl   Inspektor Ochrony Danych Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy. Okres przechowywania Twoich danych osobowych W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK Odbiorcy Twoich danych osobowych Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Szydłowska (19 lipca 2019)
Opublikował: Elżbieta Szydłowska (19 lipca 2019, 08:15:01)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 786