

Kierownik Działu Lokali Użytkowych
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Kierownika Działu Lokali Użytkowych
1. Wymagania niezbędne
1) Obywatelstwo
polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy z 21 listopada
2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z
2018 r., poz.1260),
2)
wykształcenie:
wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
3)
minimum 10 letni
staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym 5-letni staż pracy na
stanowisku
kierowniczym,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1)
znajomość
zagadnień prawnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,
w tym ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21
sierpnia 1997 r., stanowiącymi
własność jednostek samorządu terytorialnego,
2) znajomość podstaw
kodeksu cywilnego w zakresie najmu, dzierżawy, użyczenia,
3) posiadanie licencji Zarządcy Nieruchomości lub Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami,
4) umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office),
5) umiejętność zarządzania zespołem i jakością realizowanych zadań,
6) umiejętność wyboru priorytetów i sprawność w podejmowaniu decyzji,
7) umiejętność redagowania pism urzędowych,
8) znajomość zagadnień dotyczących wspólnot mieszkaniowych,
9) znajomość programu Granit,
10) umiejętność wyznaczania priorytetów i nastawienie na realizację celów,
11) decyzyjność, inicjatywa i kreatywność,
12) tworzenie atmosfery współpracy,
13) umiejętność negocjowania, staranność i sprawność.
3. Zakres wykonywanych zadań
1)
organizowanie pracy działu,
przydzielanie pracownikom zadań w zakresie kompetencji
działu oraz sprawdzanie prawidłowości i terminowości
realizacji zadań przez Dział Lokali
Użytkowych polegających na:
- zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów
najmu, dzierżawy lokali użytkowych, garaży
i innych nieruchomości,
- zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów o
ustanowienie zabezpieczenia należności
związanych ze stosunkiem najmu,
- prowadzeniu negocjacji warunków umów najmu,
dzierżawy z najemcami lokali użytkowych,
garaży i innych nieruchomości,
- przygotowaniu i organizowaniu przetargów na
najem lokali użytkowych, garaży oraz innych
nieruchomości,
- ustalaniu i naliczaniu kar i opłat za
użytkowanie lokalu użytkowego, garażu i innych
nieruchomości bez tytułu prawnego,
- zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów
określających warunki udostępniania
nieruchomości będących w zarządzie ZZK na cele reklamowe,
-
wyrażaniu zgody na remonty lokali użytkowych i garaży oraz innych
nieruchomości,
- zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów na organizację ogródków gastronomicznych,
-
wyrażaniu zgody na sprzedaż napojów alkoholowych,
-
rozpatrywaniu i załatwianiu wniosków oraz realizacja ustaleń Rady
Miejskiej Wrocławia oraz
innych organizacji samorządowych i
społecznych,
-
przygotowywaniu wniosków do Prezydenta w sprawach związanych z lokalami użytkowymi
oraz garażami,
-
uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
-
przygotowywaniu projektów aktów prawnych w zakresie gospodarowania
lokalami
użytkowymi i garażami,
-
sporządzaniu sprawozdań,
zbiorczych informacji w zakresie gospodarowania lokalami
użytkowymi, garażami,
-
analizie zarządzanego zasobu pod kątem przygotowywania opinii dotyczących
lokali
użytkowych w
sprawach przekształceń własnościowych, trybu bezprzetargowego przyznawania
lokali, w sprawach związanych z lokalami zamiennymi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Św. Elżbiety 3,
50-111 Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2019 r.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)
życiorys (CV) z
przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
podpisem,
3)
oświadczenie o
posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)
kopia dokumentu
potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
5)
oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z
pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie – opatrzone
własnoręcznym podpisem,
6)
kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7)
kopie dokumentów
potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
8) kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
w tym posiadane referencje.
6. Informacje dodatkowe
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 9 sierpnia 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
Administrator Danych Osobowych (ADO)
Administratorem Twoich danych
osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety
3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy
Inspektora Ochrony Danych, z którym
możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail:
ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i
wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych
osobowych
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe na
potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.
Możemy
również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z
dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania
Twoich danych osobowych
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań
wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu
pracy.
Okres przechowywania Twoich danych
osobowych
W
przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do
akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50
lat do dnia ustania stosunku pracy.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z
przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do
archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia
kandydata, który wygrał nabór.
Jeśli
zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania
formalne określone w ogłoszeniu o
naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w
myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem
przez okres nie krótszy niż 5 lat.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed
terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy
informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania
nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w
sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie
miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK
Odbiorcy Twoich danych osobowych
Dostawcy
usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne
stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i
adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co
najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują
Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo
dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych
osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony
Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi
W
przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych,
przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
metryczka
Wytworzył: Stanisława Bryłka (29 lipca 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (29 lipca 2019, 14:27:40)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 667