Kierownik Działu Lokali Użytkowych


ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
    Kierownika Działu Lokali Użytkowych
 
1.       Wymagania niezbędne
 

1)   Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
      obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
      prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
      Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada
      2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.1260),
2)   wykształcenie: wyższe prawnicze, administracyjne lub ekonomiczne,
3)   minimum 10 letni staż pracy na stanowiskach urzędniczych, w tym 5-letni staż pracy na
      stanowisku kierowniczym,
4)   pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)   niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
      przestępstwo skarbowe.
 
2.       Wymagania dodatkowe
 
1)   znajomość zagadnień prawnych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami,
      w tym ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r., stanowiącymi
      własność jednostek samorządu terytorialnego,
2)   znajomość podstaw kodeksu cywilnego w zakresie najmu, dzierżawy, użyczenia,
3)   posiadanie licencji Zarządcy Nieruchomości lub Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami,
4)   umiejętność obsługi komputera (dobra znajomość pakietu MS Office),
5)   umiejętność zarządzania zespołem i jakością realizowanych zadań,
6)   umiejętność wyboru priorytetów i sprawność w podejmowaniu decyzji,
7)   umiejętność redagowania pism urzędowych,
8)   znajomość zagadnień dotyczących wspólnot mieszkaniowych,
9)   znajomość programu Granit,
10)   umiejętność wyznaczania priorytetów i nastawienie na realizację celów,
11)   decyzyjność, inicjatywa i kreatywność,
12)   tworzenie atmosfery współpracy,
13)   umiejętność negocjowania, staranność i sprawność.
 
3. Zakres wykonywanych zadań
 
1)  organizowanie pracy działu, przydzielanie pracownikom zadań w zakresie kompetencji
     działu oraz sprawdzanie prawidłowości i terminowości realizacji zadań  przez Dział Lokali
     Użytkowych polegających na:
-   zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów najmu, dzierżawy lokali użytkowych, garaży
    i innych nieruchomości,
-   zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów o ustanowienie zabezpieczenia należności
    związanych ze stosunkiem najmu,
-   prowadzeniu negocjacji warunków umów najmu, dzierżawy z najemcami lokali użytkowych,
    garaży i innych nieruchomości,
-   przygotowaniu i organizowaniu przetargów na najem lokali użytkowych, garaży oraz innych
    nieruchomości,
-   ustalaniu i naliczaniu kar i opłat za użytkowanie lokalu użytkowego, garażu i innych
    nieruchomości bez tytułu prawnego,
-   zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów określających warunki udostępniania
    nieruchomości będących  w zarządzie ZZK na cele reklamowe,
-   wyrażaniu zgody na remonty lokali użytkowych i garaży oraz innych nieruchomości,
-   zawieraniu, zmianie i rozwiązywaniu umów na organizację ogródków gastronomicznych,
-   wyrażaniu zgody na sprzedaż napojów alkoholowych,
-   rozpatrywaniu i załatwianiu wniosków oraz realizacja ustaleń Rady Miejskiej Wrocławia oraz
    innych organizacji samorządowych i społecznych,
-   przygotowywaniu wniosków do Prezydenta w sprawach  związanych z lokalami użytkowymi 
    oraz garażami,
-   uczestnictwo w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
-   przygotowywaniu projektów aktów prawnych w zakresie gospodarowania lokalami
    użytkowymi i garażami,
-   sporządzaniu sprawozdań, zbiorczych informacji w zakresie gospodarowania lokalami
    użytkowymi, garażami,
-  analizie zarządzanego zasobu  pod kątem przygotowywania opinii dotyczących lokali
   użytkowych w sprawach przekształceń własnościowych, trybu bezprzetargowego przyznawania
   lokali, w sprawach związanych z lokalami zamiennymi.
 
4.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Św. Elżbiety 3,
50-111 Wrocław.
 
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
 
Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2019 r.
 
5.       Wymagane dokumenty
1)       list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)       życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
          podpisem,
3)       oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)       kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
          nieposiadających obywatelstwa polskiego),
5)       oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
          korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione
          umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
6)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
          zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z 21
          listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7)       kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
8)       kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
          w tym posiadane referencje.
 
6.       Informacje dodatkowe
 
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 9 sierpnia 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
 
Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl  
Inspektor Ochrony Danych Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK Odbiorcy Twoich danych osobowych Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Stanisława Bryłka (29 lipca 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (29 lipca 2019, 14:27:40)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 667