

Specjalista d/s sanitarnych w BOK 10.
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. sanitarnych w Biurze
Obsługi Klienta nr 10
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
1. Wymagania niezbędne
1)
Obywatelstwo
polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z
2018 r., poz.1260),
2)
wykształcenie
średnie o kierunku sanitarnym lub wyższe o kierunku instalacji
sanitarnych,
3)
5 letni staż
pracy przy wykształceniu średnim lub 4 letni przy wykształceniu wyższym
w
budownictwie (wykonawstwie, nadzorze budowlanym lub w biurze projektów),
4)
posiadanie
uprawnień w branży instalacji sanitarnych i gazowych,
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)
niekaralność za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo
skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1) znajomość specyfiki pracy na stanowisku obsługi mieszkańców,
2) obsługa pakietu MS Office, Microsoft Project oraz programów kosztorysowych,
3) bardzo dobra znajomość sporządzania
dokumentacji kosztorysowej (przedmiarów,
obmiarów, kosztorysów inwestorskich),
4) dobra
znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych,
5)
znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy
i o zmianie
kodeksu cywilnego oraz ustawy o własności
lokali,
6) umiejętność
pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra
organizacja
pracy, odporność na trudne sytuacje,
terminowość, wysoka kultura osobista,
dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców,
2) nadzór nad prawidłową realizacją usług w
zakresie robót sanitarnych i usuwania awarii
w obrębie zarządzanych nieruchomości,
3) nadzorowanie przestrzegania przez klientów
prawidłowej realizacji umów,
4) określanie zakresu prac remontowych i szacunkowych kosztów niezbędnych do
wykonania
w pustostanach lokali mieszkalnych oraz konserwacji i
usuwania awarii,
5) przygotowywanie, nadzór i rozliczanie
czynności okresowych kontroli budynków,
6) prowadzenie i aktualizowanie teczek lokali
mieszkalnych w zakresie stanu technicznego
oraz Książek Obiektów Budowlanych,
7)
sporządzanie rejestrów potrzeb remontowych,
8) przeprowadzanie wizji lokalnych zasobu komunalnego,
9) przyjmowanie zgłoszeń lokatorów na telefon
alarmowy i podejmowanie interwencji
w przypadku klęsk żywiołowych i awarii w godzinach
urzędowania oraz poza nimi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Gajowicka 96 A,
53-422 Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: III -IV kwartał 2019 r.
5.
Wymagane dokumenty
2)
życiorys (CV) z
przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
podpisem,
3)
oświadczenie o
posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)
kopia dokumentu
potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
5)
oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z
pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie – opatrzone
własnoręcznym podpisem,
6)
kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
z 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć:
1) kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
2)
kopie dokumentów
potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
w tym
posiadane referencje.
6. Informacje dodatkowe
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 11 września 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lipcu 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
Administrator Danych Osobowych (ADO)
Administratorem Twoich danych
osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety
3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy
Inspektora Ochrony Danych, z którym
możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail:
ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i
wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych
osobowych
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe na
potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.
Możemy
również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z
dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania
Twoich danych osobowych
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań
wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu
pracy.
Okres przechowywania Twoich danych
osobowych
W przypadku
wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt
osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do
dnia ustania stosunku pracy.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z
przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do
archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia
kandydata, który wygrał nabór.
Jeśli
zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania
formalne określone w ogłoszeniu o
naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w
myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem
przez okres nie krótszy niż 5 lat.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed
terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy
informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania
nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w
sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie
miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK
Odbiorcy Twoich danych osobowych
Dostawcy
usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne
stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i
adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co
najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują
Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo
dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych
osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony
Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi
W
przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych,
przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
metryczka
Wytworzył: Stanisława Bryłka (26 sierpnia 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (26 sierpnia 2019, 11:04:05)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 400