Od samodzielnego referenta do specjalisty w Dziale Lokali Użytkowych


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY

 
            Od samodzielnego referenta do specjalisty w Dziale Lokali Użytkowych
 
1.       Wymagania niezbędne
 
1)       Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
          obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
          prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
          Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy
          z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.1260),
2)       wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne (budowlane lub architektoniczne),
3)       staż pracy: 2 lata w przypadku wykształcenia wyższego i 4 lata w przypadku
          wykształcenia średniego (w tym co najmniej półroczny staż w budownictwie,
          projektowaniu architektonicznym lub nadzorze budowlanym),
4)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5)       niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
          przestępstwo skarbowe.
 
2.       Wymagania dodatkowe
 
1)       Znajomość programu do projektowania – Autocad oraz programu do kosztorysowania
          Norma PRO,
2)       bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programu komputerowego: Word, Excel,
3)       bardzo dobra znajomość przepisów prawa budowlanego,
4)       znajomość problematyki zarządzania nieruchomościami (lokalami),
5)       umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej,
6)       doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku,
7)       samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
8)       umiejętność profesjonalnej obsługi klienta,
9)       dokładność i terminowość,
10)     umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu,
11)     nastawienie na osiąganie rezultatów.
 
3. Zakres wykonywanych zadań
 
1)  Uczestnictwo w przekazywaniu i odbiorze lokali użytkowych i garaży,
2)  udział w przygotowaniu lokali użytkowych i garaży do przetargów – pomiary i przygotowanie
     szkiców układu funkcjonalno-przestrzennego, typowanie podstawowego zakresu prac
     remontowych, zlecanie sprawdzenia stanu technicznego wentylacji, weryfikacja wyposażenia
     w instalacje wewnętrzne,
3)  analiza zakresu remontów i prowadzenie spraw związanych z wnioskami najemców lokali
     użytkowych i garaży o zgodę na remont oraz możliwość podziału lokali,
4)  monitorowanie remontów wykonywanych przez najemców lokali użytkowych i garaży,
     potwierdzanie wykonanych prac i ich zgodności z wydaną zgodą, podejmowanie działań
     w przypadku samowoli,
5)  prowadzenie rejestru udzielonych zgód na remont i wykonanych remontów przez najemców
     lokali użytkowych,
6)  analiza i ocena zasadności roszczeń najemców o zwrot kosztów remontu,
7)  prowadzenie wizji w lokalach pod kątem oceny ich stanu technicznego,
8)  analiza i ocena zasadności wniosków najemców o wykonanie prac remontowych przez
     wynajmującego i przekazywanie ich do innych działów zgodnie z kompetencją,
9)  przyjmowanie zgłoszeń o awariach w lokalach użytkowych i garażach oraz przekazywanie
     informacji do poszczególnych BOK-ów celem ich usunięcia,
10)weryfikacja rozmiaru szkód w przypadku zaistnienia awarii i zdarzeń losowych,
11)współpraca z innymi działami zakresie lokali użytkowych, w tym udział w odbiorach prac
     remontowych wykonanych przez ZZK w obrębie lokali i części wspólnych nimi związanych,
12)udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych,
13)inne obowiązki związane z monitorowaniem i utrzymywaniem stanu technicznego lokali
     użytkowych i garaży powierzone przez dyrektora i z-cę dyrektora oraz kierownika działu
     i jego zastępcę.
 
 
 
 
 
3.       Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

 
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Św. Elżbiety 3,
50-111 Wrocław.
 
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
 
4. Przewidywany termin zatrudnienia: III – IV kwartał 2019 r.
 
5.       Wymagane dokumenty

1)       list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)       życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
          podpisem,
3)       oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)       kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
          nieposiadających obywatelstwa polskiego),
5)       oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
          korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione
          umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
6)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
          zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
          z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7)      kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
8)      kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
         w tym posiadane referencje.
 
6.       Informacje dodatkowe


 

 
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie
do 20 września 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w sierpniu 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
 
Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl  
Inspektor Ochrony Danych Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK Odbiorcy Twoich danych osobowych Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Stanisława Bryłka (5 września 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (5 września 2019, 12:05:38)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 535