Referent w Dziale Księgowym Najemców (umowa na zastępstwo)__


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
           
Referent w Dziale Księgowym Najemców
(umowa na zastępstwo)

  1. Wymagania niezbędne
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1282),
  • wykształcenie:  minimum średnie, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
       2. Wymagania dodatkowe
  • bardzo dobra znajomość komputera w tym pakietu MS  Office,
  • znajomość programu GRANIT 
  • minimum 1 rok  stażu pracy,

       3. Zakres wykonywanych zadań
  • naliczanie odsetek za zwłokę, generowanie not odsetkowych, księgowanie not odsetkowych na kartotece użytkowników lokali,
  • dokonanie korekty naliczonych odsetek w części odpowiadającej przyznanej pomocy społecznej na zaległą należność główną oraz zaksięgowanie korekty naliczonych odsetek na kartotece użytkownika lokalu, 
  • analizowanie sald rozrachunków z użytkownikami lokali, 
  • udzielanie informacji o zaległościach użytkowników lokali dla komórek ZZK i klientów oraz sporządzanie zaświadczeń po wcześniejszej analizie kartoteki finansowej, 
  • analiza pisma użytkownika lokalu, właściciela, innego podmiotu o zwrot mylnej wpłaty lub nadpłaty oraz przygotowanie wniosku o przekazanie tych środków na prawidłowe rachunki bankowe.
 
       4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

        Miejsce pracy:
        Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu  –  ul. Karola Miarki 7;  50-309 Wrocław.
 
        Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
 
        Przewidywany termin zatrudnienia:  IV  kwartał 2019 r.
 
       5. Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem, 
  • oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem, 
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), 
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem, 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
    Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć:
  • kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
    w tym posiadane referencje.        

      6. Informacje dodatkowe
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 15 listopada 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. .
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2019 r. wynosił poniżej 6%.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym
w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
 
 
Administrator Danych Osobowych (ADO)
Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres
e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku
z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych
Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających
z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych
W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu
z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK
Odbiorcy Twoich danych osobowych
Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać
z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 

metryczka


Wytworzył: M.Blaczek (29 października 2019)
Opublikował: Magdalena Blaczek (29 października 2019, 12:47:23)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 505