

Inspektor nadzoru robót w branży budowlanej w Dziale Technicznym
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Inspektor nadzoru robót w branży budowlanej w Dziale Technicznym
1. Wymagania
niezbędne
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Inspektor nadzoru robót w branży budowlanej w Dziale Technicznym
1)
Obywatelstwo
polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz.1282),
2)
wykształcenie:
wyższe lub średnie budowlane,
3) staż pracy: co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata w budownictwie,
4)
uprawnienia
wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i
urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
5)
przynależność do
Izby Inżynierów i Budownictwa,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)
niekaralność za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo
skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1) znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych,
2) znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
3) dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),
4) dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO,
5) samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie
obowiązków określonych w Prawie
budowlanym nad zleconymi robotami budowlanymi oraz w
zakresie remontu lokali
mieszkalnych i lokali użytkowych realizowanych przez Zarząd. Kontrolowanie
zgodności
realizacji prowadzonych robót z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę,
warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i
Polskimi Normami oraz
zasadami wiedzy technicznej,
2) sporządzanie wycen i
dokumentacji kosztorysowej planowanych do remontu i modernizacji
zasobu gminnego oraz dokonywaniu
rozliczeń (obmiaru robót) remontów i modernizacji
wszelkich prac wykonywanych na rzecz ZZK,
3) przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia, do którego stosuje się przepisy
ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz wniosków z wyłączeniem
stosowania przepisów PZP,
4) przygotowywanie danych
technicznych dotyczących zakresu robót i warunków ich realizacji
niezbędnych do opracowania
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego,
5) organizowanie i
uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań
realizowanych
przez Dział Techniczny.
6) przygotowywanie niezbędnych
zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem
zapewnienia prawidłowego przebiegu
procesu inwestycyjnego,
7) przygotowanie w ramach
kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców
składane do Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia Publicznego,
8) reprezentowanie Gminy we wspólnotach
mieszkaniowych, w tym w szczególności
uczestniczenie w zebraniach
wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Wrocław posiada
udziały,
9) dokonywanie merytorycznej oceny zawartości dokumentacji technicznej (projektu
budowlanego i/lub projektu
wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego,
specyfikacji
technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych, ekspertyzy
technicznej,
orzeczenia technicznego),
10) bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia
wartości
umownej oraz środków przeznaczonych na dane
zadanie, jak też kontrola prawidłowości
fakturowania robót wykonanych. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji do
faktur
przejściowych i końcowych dostarczonych przez wykonawców oraz ich sprawdzenie pod
względem
merytorycznym wraz z archiwizacją,
11) udział w pracach komisji przetargowych,
12) współdziałanie z właściwymi rzeczowo
działami ZZK oraz komórkami organizacyjnymi
nadrzędnych
jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji zadań własnych i
zleconych
ZZK.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Grabiszyńska 257,
53-234 Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał 2019 r. - I kwartał 2020 r.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)
życiorys (CV) z
przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
podpisem,
3)
oświadczenie o
posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)
kopia dokumentu
potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
5)
oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności
za przestępstwa popełnione
umyślnie –
opatrzone własnoręcznym podpisem,
6)
kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
z 21
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć:
a) kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
b) kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
w tym posiadane referencje.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 19 listopada 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
Administrator Danych Osobowych (ADO):
Administratorem Twoich danych
osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety
3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl,
Inspektor Ochrony Danych:
Powołaliśmy
Inspektora Ochrony Danych, z którym
możesz się skontaktować : tel. +71 776-24-32 lub pisząc na adres e-mail:
ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i
wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych
osobowych:
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe na
potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.
Możemy
również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z
dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania
Twoich danych osobowych:
Będziemy
przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań
wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu
pracy.
Okres przechowywania Twoich danych
osobowych:
W
przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do
akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50
lat do dnia ustania stosunku pracy.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z
przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do
archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia
kandydata, który wygrał nabór.
Jeśli
zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania
formalne określone w ogłoszeniu o
naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w
myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem
przez okres nie krótszy niż 5 lat.
Dokumenty
aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed
terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy
informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania
nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w
sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie
miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK
Odbiorcy Twoich danych osobowych:
Dostawcy
usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne
stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i
adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co
najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z
przetwarzaniem danych osobowych:
Przysługują
Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo
dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych
osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony
Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi:
W
przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych,
przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
metryczka
Wytworzył: Stanisława Bryłka (31 października 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (31 października 2019, 09:42:00)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 569