Inspektor nadzoru robót w branży budowlanej w Dziale Technicznym


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA  STANOWISKO PRACY
 
 Inspektor nadzoru robót w branży budowlanej w Dziale Technicznym
                         
1.       Wymagania niezbędne
 
1)       Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
          obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
          prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
          Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy
          z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz.1282),
2)       wykształcenie: wyższe lub średnie budowlane,
3)       staż pracy: co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata w budownictwie,
4)       uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
          i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
5)       przynależność do Izby Inżynierów i Budownictwa,
6)       pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7)       niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
          przestępstwo skarbowe.
 
2.       Wymagania dodatkowe
 
1)       znajomość przepisów Prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych,
2)       znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
3)       dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),
4)       dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO,
5)       samodzielność, kreatywność, komunikatywność.
 
3.   Zakres wykonywanych zadań
 

1)  prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie obowiązków określonych w Prawie
     budowlanym nad zleconymi robotami budowlanymi oraz w zakresie remontu lokali
     mieszkalnych i lokali użytkowych realizowanych przez Zarząd. Kontrolowanie zgodności
     realizacji prowadzonych robót z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę,
     warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz
     zasadami wiedzy technicznej,
2)  sporządzanie wycen i dokumentacji kosztorysowej planowanych do remontu i modernizacji
     zasobu gminnego oraz dokonywaniu rozliczeń (obmiaru robót) remontów i modernizacji
     wszelkich prac wykonywanych na rzecz ZZK,
3)  przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia, do którego stosuje się przepisy ustawy
     Prawo zamówień publicznych oraz wniosków z wyłączeniem stosowania przepisów PZP,
4)  przygotowywanie danych technicznych dotyczących zakresu robót i warunków ich realizacji
     niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego,
5)  organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań
     realizowanych przez Dział Techniczny.
6)  przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem
     zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego,
7)  przygotowanie w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców
     składane do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego,
8)  reprezentowanie Gminy we wspólnotach mieszkaniowych, w tym w szczególności
     uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, w których Gmina Wrocław posiada
     udziały,
9)  dokonywanie merytorycznej oceny zawartości dokumentacji technicznej (projektu
     budowlanego i/lub projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego,
     specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy technicznej,
     orzeczenia technicznego),
10) bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości
      umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości
      fakturowania robót wykonanych. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur
      przejściowych i końcowych dostarczonych przez wykonawców oraz ich sprawdzenie pod
      względem merytorycznym wraz z archiwizacją,
11) udział w pracach komisji przetargowych,
12) współdziałanie z właściwymi rzeczowo działami ZZK oraz komórkami organizacyjnymi
      nadrzędnych jednostek organizacyjnych w zakresie realizacji zadań własnych i zleconych
      ZZK.
 
 Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
 
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Grabiszyńska 257,
53-234 Wrocław.
 
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
 
Przewidywany termin zatrudnienia:  IV kwartał 2019 r. - I kwartał 2020 r.
 
 
5.   Wymagane dokumenty
1)       list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)       życiorys (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
          podpisem,
3)       oświadczenie o posiadanym obywatelstwie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4)       kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
          nieposiadających obywatelstwa polskiego),
5)       oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
          korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione
          umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
6)       kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
          zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy
          z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
 
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć:
a)       kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,

b)       kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe
          w tym posiadane referencje.
 
Informacje dodatkowe:
 

 
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 19 listopada 2019 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
 
 Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
 
Administrator Danych Osobowych (ADO):  Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl,
Inspektor Ochrony Danych: Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +71 776-24-32 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych: Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych: Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych: W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK Odbiorcy Twoich danych osobowych: Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej).
Prawo wniesienia skargi: W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Stanisława Bryłka (31 października 2019)
Opublikował: Stanisława Bryłka (31 października 2019, 09:42:00)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 569