Nabór do BOk 10


ZARZĄD  ZASOBU  KOMUNALNEGO
 
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
 
  OGŁASZA NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
     Od referenta do specjalisty ds. sanitarnych w Biurze Obsługi Klienta nr 10
 
1. Wymagania niezbędne :      
a)      obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych  w art. 11 ust. 3 ustawy  z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
b)      wykształcenie średnie techniczne potwierdzone tytułem technika o kierunku instalacji sanitarnych lub wyższe potwierdzone tytułem inżyniera lub magistra inżyniera o kierunku instalacji sanitarnych,
c)      dla stanowiska referenta nie jest wymagany staż pracy, dla specjalisty minimum 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim  oraz  4 letni  przy wykształceniu wyższym w budownictwie ( wykonawstwie, nadzorze budowlanym lub biurze projektów),
d)      posiadanie uprawnień  budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instancyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych.
 
2. Wymagania dodatkowe:
a)    znajomość specyfiki pracy na stanowisku obsługi mieszkańców,
b)    znajomość obsługi pakiety MS Office,
c)      bardzo dobra znajomość sporządzania dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiarów, obmiarów, kosztorysów inwestorskich, kosztorysów powykonawczych i zamiennych,
d)      dobra znajomość obsługi programów komputerowych Microsoft Office (Excel, Word),  Microsoft Project oraz programów do kosztorysowania,
e)      dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów techniczno-budowlanych.
 
 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 a)    przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców,
 b/  nadzór nad prawidłową realizacją usług w zakresie robót sanitarnych i usuwania awarii w
    obrębie zarządzanych nieruchomości,
 c)  nadzorowanie  przestrzegania prze klientów prawidłowej realizacji umów w/w zakresie,
 d)  określanie zakresu prac remontowych i szacunkowych kosztów niezbędnych do wykonania w pustostanach lokali mieszkalnych oraz konserwacji i usuwania awarii,
 e)   przygotowanie, nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków,
 f)    prowadzenie i aktualizowanie teczek lokali mieszkalnych w zakresie stanu technicznego oraz książek obiektów
       budowlanych,
 g)   sporządzanie rejestrów potrzeb remontowych,
 h)   przeprowadzanie wizji lokalnych zasobu komunalnego,
 i)   przyjmowanie zgłoszeń lokatorów na telefon alarmowy i podejmowanie interwencji w przypadku klęsk żywiołowych i awarii w godzinach urzędowania i poza nimi.  .
 
4.      Wymagane dokumenty
  a)    list motywacyjny,
  b)    życiorys ( CV),
  c)    oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
  z  pełni   praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
 
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy : Biuro Obsługi Klienta nr 10, ul. Gajowicka 96A, Wrocław.
Stanowisko pracy : praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4h dziennie.
Przewidywany termin zatrudnienia : IV kwartał.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w październiku 2019 r. wynosił poniżej 6%.
 
Do dalszej rekrutacji zapraszani są kandydaci, którzy spełniają wymagania niezbędne określone   w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają  dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających  posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie:
     a/  kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie- dotyczy osób ze stażem           pracy.
     b/  kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe w
          tym posiadane referencje.
Dokumenty, należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 1 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem ( nazwa stanowiska ) w terminie do 26 listopada 2019 r.
Dokumenty, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
 
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Podanie danych osobowych przez kandydata przystępującego do naboru jest dobrowolne. Bez podania wymaganych danych  osobowych udział kandydata w naborze nie będzie możliwy.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejsza informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
                 
Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 777-84-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl   Inspektor Ochrony Danych Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 777-84-26 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy. Okres przechowywania Twoich danych osobowych W przypadku wygrania naboru Twoje dokumenty aplikacyjne zostają dołączone do akt osobowych, prowadzonych w Dziale Organizacji i Kadr i przechowywane 50 lat do dnia ustania stosunku pracy. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostali wpisani do protokołu z przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urzędnicze zostaną przekazane do archiwum celem brakowania po upływie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata, który wygrał nabór. Jeśli zakwalifikowałeś się do następnego etapu naboru, spełniając wymagania formalne  określone w ogłoszeniu o naborze Twoje dane w zakresie imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania w myśl Kodeksy cywilnego będą przechowywane w dokumentacji związanej z naborem przez okres nie krótszy niż 5 lat. Dokumenty aplikacyjne kandydatów złożone: bez zastrzeżonej formy papierowej, przed terminem umieszczenia ogłoszenia o naborze w BIP oraz na tablicy informacyjnej ZZK, po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, bez podania nazwy stanowiska zamieszczonego w ogłoszeniu o naborze zostaną zniszczone w sposób mechaniczny przez Dział Organizacji i Kadr najpóźniej po upływie miesiąca od dnia wpływu dokumentów do ZZK Odbiorcy Twoich danych osobowych Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Szydłowska (8 listopada 2019)
Opublikował: Elżbieta Szydłowska (8 listopada 2019, 13:26:30)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 569