Nabór do BOKr 7


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Stanowisko ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta nr 7
 
1.    Wymagania niezbędne
1)    obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
       obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
       prawa  wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium
       Rzeczypospolitej  Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada
       2008 r. o  pracownikach samorządowych,
2)     wykształcenie: średnie  lub wyższe o kierunku budowlanym,
3)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4)     niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
        przestępstwo skarbowe,
5)     obsługa pakietu MS Office.
 
2.    Wymagania dodatkowe
1)     znajomość programów do kosztorysowania szczególnie Norma Pro,
2)     umiejętność sporządzania dokumentacji kosztorysowej tj. przedmiarów, obmiarów,
        kosztorysów inwestorskich, powykonawczych i zamiennych,
3)     znajomość specyfiki pracy w zarządzaniu nieruchomościami, posiadanie uprawnień do
        kierowania robotami budowlanymi w zakresie dozoru i eksploatacji,
4)     samodzielność, rzetelność, dokładność i skrupulatność,
5)     radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
 
3.    Zakres wykonywanych zadań
1)    realizowanie planu rzeczowo-finansowego konserwacji  zasobu komunalnego poprzez
       przygotowanie, nadzór  oraz rozliczanie wykonawców z wykonanych konserwacji
       i usuniętych  awarii, 
2)   prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania
      awarii w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na terenach zewnętrznych w układzie
      rzeczowym i wartościowym, tak w skali pojedynczych nieruchomości, jak i w skali
      poszczególnych rejonów miasta i udostępnianie ewidencji dla pozostałych komórek
      organizacyjnych ZZK,
3)   opracowywanie i przygotowywanie niezbędnych dokumentów do przeprowadzenia
      postępowania  o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z ustawą – Prawo zamówień
      publicznych, na wybór wykonawcy usług w zakresie konserwacji i usuwania awarii oraz
      okresowych kontroli obiektów budowlanych,
4)    nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków , o których mowa w art. 62
       ustawy Prawo budowlane, realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
5)    kontrolowanie, odbiór i rozliczanie robót budowlanych przy wykonywaniu remontów lokali
       mieszkalnych przez przyszłych najemców,
6)    przygotowywanie odpowiedzi na skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i
       budynków oraz wykonanymi remontami.
 
4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Papiernicza 2,
Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: I kwartał 2020 r.
 
5.  Wymagane dokumenty
1)     list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2)     życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3)     kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
        obywatelstwa polskiego),
4)     oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z
        pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone
        własnoręcznym podpisem,
5)     kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
        zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o
        pracownikach samorządowych,
6)     kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
7)     kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

 
6.    Informacje dodatkowe
   
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 20 grudnia 2019 r.
 
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w listopadzie 2019 r. wynosił poniżej 6 %.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
 
Administrator Danych Osobowych (ADO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 776-24-00, e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl   Inspektor Ochrony Danych Powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych,  z którym możesz się skontaktować : tel. +48 776-24-32 lub pisząc na adres e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych. Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe  na potrzeby naboru, do którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne. Możemy również przetwarzać Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji publicznej. Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów : ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy. Okres przechowywania Twoich danych osobowych Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.   Odbiorcy Twoich danych osobowych Dostawcy usług IT, Komisja Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3 miesiące. Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe powyżej). Prawo wniesienia skargi W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Elżbieta Szydłowska (4 grudnia 2019)
Opublikował: Elżbieta Szydłowska (4 grudnia 2019, 09:55:25)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szydłowska (10 grudnia 2019, 12:45:18)
Zmieniono: zmiany dot. daty - przedłużenie terminu obowiązywania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 769