

Stanowisko d/s obsługi Archiwum w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. obsługi Archiwum w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo
polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy
z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
2) wykształcenie: średnie lub wyższe,
3) staż pracy: co najmniej 2 lata, w tym co najmniej 1 rok wykonywania zadań archiwisty,
4) znajomość
przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz
Rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej,
jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i
zakresu działania archiwów zakładowych,
5)
pełna zdolność do
czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6)
niekaralność za
umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo
skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1) ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
2) znajomość obsługi pakietu MS Office,
3) dokładność, sumienność, dyspozycyjność,
4) prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań
1)
Prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem archiwum zakładowego
w administracji publicznej, w tym w szczególności:
·
przyjmowanie
zarchiwizowanych dokumentów do przechowywania,
·
ochrona i
właściwe zabezpieczenie przechowywanych dokumentów przed zniszczeniem
bądź
uszkodzeniem,
·
regularny
przegląd dokumentacji w celu ustalenia dokumentów przeznaczonych do
brakowania,
·
przeprowadzanie
brakowania dokumentacji związanej z przyjmowaniem,
przechowywaniem i
udostępnianiem akt (zgodnie z obowiązującą w ZZK instrukcją
kancelaryjną),
·
prowadzenie
właściwej dokumentacji związanej z przyjmowaniem, przechowywaniem
i
udostępnianiem akt (zgodnie z obowiązującą w ZZK Instrukcją kancelaryjną),
·
udostępnianie/
wypożyczanie uprawnionym osobom dokumentacji archiwalnej.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Św. Elżbiety 3,
Wrocław.
Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
Przewidywany termin zatrudnienia: I - II kwartał 2020 r.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem,
3)
kopia dokumentu
potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób
nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
4)
oświadczenie
kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
korzystaniu z
pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione
umyślnie – opatrzone
własnoręcznym podpisem,
5)
kopia dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach
samorządowych,
6)
kopie dokumentów
potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie,
7) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6. Informacje dodatkowe
Dokumenty należy składać w kancelarii ogólnej w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu, pokój nr 2 lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 17 marca 2020 r.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w lutym 2020 r. wynosił poniżej 6 %.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego (niniejszą informację otrzymałeś w związku z obowiązkiem określonym w art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(EU) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z 14 maja 2016 r. L119/1)
Administrator Danych Osobowych (ADO)
Administratorem Twoich danych osobowych jest Zarząd
Zasobu Komunalnego, 50-111 Wrocławiu, ul. Św. Elżbiety 3, tel. +48 71 776-24-00,
e-mail: sekretariat@zzk.wroc.pl
Inspektor Ochrony Danych
Powołaliśmy Inspektora
Ochrony Danych, z którym możesz się
skontaktować : tel. +48 776-24-32 lub pisząc na adres e-mail:
ochronadanych@zzk.wroc.pl. Chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i
wątpliwości związane z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych.
Cele przetwarzania Twoich danych osobowych
Będziemy przetwarzać Twoje
dane osobowe na potrzeby naboru, do
którego przystępujesz składając dokumenty aplikacyjne.
Możemy również przetwarzać
Twoje dane w związku z realizacją zadań wynikających z dostępu do informacji
publicznej.
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych
osobowych
Będziemy przetwarzać Twoje
dane osobowe w związku z m.in. realizacją zadań wynikających z przepisów :
ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu pracy.
Okres przechowywania Twoich danych osobowych
Dokumenty aplikacyjne wszystkich
kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób
mechaniczny.
Odbiorcy Twoich danych osobowych
Dostawcy usług IT, Komisja
Rekrutacyjna i inni, ponieważ jeśli wygrasz nabór na wolne stanowisko
urzędnicze w ZZK to Twoje dane w zakresie imienia, nazwiska i adresu zamieszkania
w myśl Kodeksu cywilnego będą zamieszczone w BIP przez co najmniej 3
miesiące.
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych
osobowych
Przysługują Ci następujące
prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych : prawo dostępu do Twoich
danych osobowych, prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych, prawo
żądania ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych. Aby skorzystać z
powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych(dane kontaktowe
powyżej).
Prawo wniesienia skargi
W przypadku
nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci
także prawo wniesienia do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych
osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
metryczka
Wytworzył: Stanisława Bryłka (4 marca 2020)
Opublikował: Stanisława Bryłka (4 marca 2020, 13:53:23)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 539