Inspektor nadzoru robót budowlanych w branży sanitarnej w Pionie Technicznym (umowa o pracę)


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
 
Inspektor nadzoru robót budowlanych w branży sanitarnej w Pionie Technicznym
(umowa o pracę)
 
1. Wymagania niezbędne
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych), 
  • wykształcenie:  średnie lub wyższe budowlane, 
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 4 -letni staż pracy, w tym co najmniej 2 lata w budownictwie, 
  • uprawnienia wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
2. Wymagania dodatkowe
  • dobra znajomość przepisów z zakresu Prawa zamówień publicznych,
  • dobra znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych, 
  • znajomość ustawy o Własności lokali, 
  • umiejętność prowadzenia korespondencji urzędowej, 
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel), 
  • dobra znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO oraz umiejętność posługiwania się programami używanymi w projektowaniu (np. Autocad), 
  • samodzielność, kreatywność, komunikatywność. 
  • przynależność do Izby Inżynierów i Budownictwa.
3. Zakres wykonywanych zadań
  • Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie obowiązków określonych w Prawie budowlanym nad zleconymi robotami budowlanymi, realizowanych przez Zarząd. Kontrolowanie zgodności realizacji prowadzonych robót z dokumentacją techniczną, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  • Sporządzanie wycen i dokumentacji kosztorysowej planowanych do remontu i modernizacji zasobu gminnego oraz dokonywaniu rozliczeń (obmiaru robót) remontów i modernizacji wszelkich prac wykonywanych na rzecz ZZK, 
  • Przygotowanie wniosków o udzielenie zamówienia, do którego stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wniosków z wyłączeniem stosowania przepisów PZP, 
  • Organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Dział. Przygotowywaniu niezbędnych zaświadczeń i pełnomocnictw dla wykonawców celem zapewnienia prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego, 
  • Przygotowywanie w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Publicznego, 
  • Dokonywanie merytorycznej oceny zawartości dokumentacji technicznej (projektu budowlanego i/lub projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, ekspertyzy technicznej, orzeczenia technicznego), 
  • Bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych. Kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur przejściowych i końcowych dostarczonych przez wykonawców oraz ich sprawdzenie pod względem merytorycznym wraz z archiwizacją, 
  • Udział w pracach komisji przetargowych,
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, 
  • możliwość rozwoju zawodowego, 
  • pakiet socjalny, 
  • miejsce pracy: budynki Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, 
  • stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie 
  • przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz
5. Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • życiorys (CV) opatrzony własnoręcznym podpisem, 
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), 
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za  przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem, 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 
  • kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie, 
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6.   Informacje dodatkowe

Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (nazwa stanowiska) w terminie do 30 lipca 2021 r.
 
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej  oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2021 r. wynosił poniżej 6 %.
Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu  jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
 
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych
dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych,  Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
      W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 
 
 
 
                                                                                                                              
 

metryczka


Wytworzył: Stanisława Bryłka (15 lipca 2021)
Opublikował: Magdalena Blaczek (9 czerwca 2021, 11:42:36)

Ostatnia zmiana: Stanisława Bryłka (15 lipca 2021, 13:25:23)
Zmieniono: zmiana terminu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 730