

Specjalista ds. administrowania zasobem gminnym w Biurze Obsługi Klienta.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Specjalista ds.
administrowania zasobem gminnym
w Biurze Obsługi
Klienta
w Zarządzie Zasobu
Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie: min. średnie,
- doświadczenie zawodowe: min. 10 letni staż pracy,
- znajomość ustawy Kodeks cywilny,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność naumyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
2.
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów z zakresu prawa cywilnego,
- Znajomość specyfiki pracy na stanowisku obsługi mieszkańców,
- Obsługa pakietu MS Office
- Zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy z klientem,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Praktyczna umiejętność obsługiwania urządzeń biurowych,
- Umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacje, terminowość, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań
- Nadzorowanie, odbiór i rozliczanie robót budowlanych przy wykonywaniu remontów na koszt własny przyszłego najemcy,
- Opiniowanie i potwierdzanie wniosków w zakresie oceny stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych na okoliczność wykupu tych lokali,
- Udział w wizjach lokalnych na wniosek klienta, komórek organizacyjnych Zarządu bądź jednostek organizacyjnych Gminy Wrocław,
- Przygotowanie umów i aneksów dotyczących sposobu rozliczania remontów wykonywanych przez najemców, obciążających wynajmującego w trakcie trwania stosunku najmu lub dzierżawy lub po ich ustaniu,
- Prowadzenie książek obiektu budowlanego w rozumieniu art. 64 ustawy Prawo budowlane, wraz z dokonywaniem zapisów dotyczących przeprowadzonych badań i kontroli stanu technicznego, remontów i przebudowy, w okresie użytkowania obiektu,
- Przechowywanie i zabezpieczanie w Biurach Obsługi Klientów dokumentów, o których mowa w art. 60 ustawy prawo budowlane, oraz opracowań projektowych i dokumentów technicznych robót budowlanych, wykonywanych w obiektach budowlanych w toku jego użytkowania, należących do zasobu komunalnego,
- Sporządzanie rejestru potrzeb remontowych dla każdego budynku w oparciu o wyniki okresowych kontroli, przeglądy techniczne, wnioski najemców lokali i wnioski innych komórek organizacyjnych Zarządu oraz przekazywanie go Zastępcy Dyrektora ds. Technicznych ZZK.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: budynki Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie
- Przewidywany termin zatrudnienia: II kwartał 2023 r.
5. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Kandydaci zaproszeni na rozmowę
kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (Specjalista ds. administrowania zasobem gminnym w Biurze Obsługi Klienta) lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 23 maja 2023 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w kwietniu 2023 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych
osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111
Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych
możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź
pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3,
Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22
Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana
zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza
katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla
umów cywilnoprawnych na podstawie:
-
realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana
dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku
wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z
podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących
oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach
samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom
usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług
Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A.,
Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy
prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana
kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i
adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co
najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy
zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne
do wzięcia udziału
w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania
metryczka
Wytworzył: Sylwia Hirowska-Jachymiak (9 maja 2023)
Opublikował: Sylwia Hirowska-Jachymiak (9 maja 2023, 13:47:47)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 708