

Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta (umowa o pracę).
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/Specjalista
ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta
w Zarządzie Zasobu
Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- wykształcenie: wyższe lub średnie o kierunku budowlanym lub pokrewnym,
- dla referenta nie jest wymagany staż pracy, dla specjalisty minimum 5-letni staż pracy przy wykształceniu średnim oraz 4-letni przy wykształceniu wyższym w budownictwie (wykonawstwie, nadzorze budowlanym lub biurze projektów),
- znajomość ustawy Prawo Budowlane i przepisów techniczno-budowlanych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych ,
- niekaralność za umyśle przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
2.
Wymagania dodatkowe
- posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi techniczno-budowlanej nieruchomości,
- umiejętność sporządzania dokumentacji kosztorysowej tj. przedmiarów, obmiarów, kosztorysów inwestorskich, kosztorysów powykonawczych i zamiennych,
- dobra znajomość obsługi programów komputerowych, w szczególności pakiet MS Office,
- znajomość ustaw: o własności lokali, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego,
- znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych,
3. Zakres wykonywanych zadań
- Realizowanie potrzeb rzeczowo-finansowych konserwacji zasobu komunalnego poprzez przygotowanie oceny technicznej, nadzór oraz rozliczanie wykonawców z wykonanych konserwacji i usuniętych awarii,
- Prowadzenie ewidencji planowanych i wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach gminnych oraz na terenach zewnętrznych w układzie rzeczowym i wartościowym, w skali pojedynczych nieruchomości jak i w skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnianie ewidencji dla pozostałych komórek organizacyjnych ZZK,
- Nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków, o których mowa w art. 62 ustawy Prawo Budowlane, realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
- Kontrolowanie, odbiór i rozliczanie robót budowlanych przy wykonywaniu remontów lokali mieszkalnych przez przyszłych najemców,
- Opiniowanie i potwierdzanie wniosków w zakresie oceny stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych na okoliczność wykupu tych lokali,
- Przygotowywanie odpowiedzi na pisma i skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz wykonywanymi remontami.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Miejsce pracy: budynki Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie
- Przewidywany termin zatrudnienia: III kwartał 2023 r.
5. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
- życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Kandydaci zaproszeni na rozmowę
kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: (Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta) lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 12 lipca 2023 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w maju 2023 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych
osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111
Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony
danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź
pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3,
Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22
Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana
zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza
katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla
umów cywilnoprawnych na podstawie:
-
realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana
dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku
wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z
podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków
skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o
pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom
usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług
Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A.,
Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy
prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana
kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i
adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co
najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy
zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz
konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania
metryczka
Wytworzył: Sylwia Hirowska-Jachymiak (28 czerwca 2023)
Opublikował: Sylwia Hirowska-Jachymiak (28 czerwca 2023, 08:45:24)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 436