

Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu (umowa o pracę)
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
- rodzaj i poziom
wykształcenia: średnie techniczne potwierdzone tytułem technika
budownictwa lub wyższe potwierdzone tytułem inżyniera ,
- staż pracy: na stanowisko specjalisty min. 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim, 4 letni przy wykształceniu wyższym w budownictwie (wykonawstwie, nadzorze budowlanym lub w biurze projektów). Na stanowisko referenta nie jest wymagany staż pracy.
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne.
- znajomość specyfiki pracy na stanowisku obsługi mieszkańców,
- obsługa pakietu MS Office oraz programów kosztorysowych,
- bardzo dobra znajomość sporządzania dokumentacji kosztorysowej (przedmiotów pomiarów, obmiarów, kosztorysów inwestorskich),
- dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów techniczno – budowlanych,
- znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów w mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego oraz ustawy o własności lokali,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacja,
terminowość, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność.
- przyjmowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców,
- nadzór nad prawidłową realizacją usług w zakresie robót budowlanych i usuwania awarii w obrębie zarządzanych nieruchomości,
- nadzorowanie przestrzegania przez klientów prawidłowej realizacji umów,
- określenia zakresu prac remontowych i szacunkowych kosztów niezbędnych do wykonania w pustostanach lokali mieszkalnych oraz konserwacji i usuwania awarii,
- przyjmowania na stan lokali mieszkalnych od najemców po ustaniu stosunku najmu i po remoncie do zasiedlenia,
- przygotowanie , nadzór i rozliczanie czynności okresowych kontroli budynków,
- prowadzenie i aktualizowanie teczek lokali mieszkalnych w zakresie stanu technicznego oraz Książek Obiektów Budowlanych,
- sporządzanie rejestrów potrzeb remontowych,
- prowadzenie wizji lokalnych zasobu komunalnego,
- przyjmowanie zgłoszeń lokatorów na telefon alarmowy
i podejmowanie interwencji w przypadku klęsk żywiołowych i awarii w godzinach
urzędowanie oraz poza nimi.
- Miejsce pracy: ul. Otwarta 3-5, 50-212 Wrocław.
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
- przewidywany termin zatrudnienia:
II-III 2025 r.
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych.
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista ds. budowlanych w Biurze Obsługi Klienta na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 07.02.2025 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w grudniu 2024 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
- Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia
14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK
wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń
prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: M.Blaczek (24 stycznia 2025)
Opublikował: Magdalena Blaczek (24 stycznia 2025, 13:19:30)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1531