samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu (umowa o pracę).


 
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY


samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)

1. Wymagania niezbędne
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
  • rodzaj i poziom wykształcenia: tytuł technika archiwisty lub ukończony kurs archiwalny I/II stopnia, 
  • staż pracy: co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata wykonywanie zadań archiwisty (mile widziane w archiwum lub administracji publicznej), 
  • znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 
  • niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne.
2. Wymagania dodatkowe
  • prawo jazdy kat. B,
  • dokładność, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, terminowość, samodzielna organizacja pracy,
  • umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel)
3. Zakres wykonywanych zadań
  • Prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst. jedn. Dz. U z 2015r. poz. 1446 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz. 67).
  • Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej poszczególnych jednostek organizacyjnych ZZK, sprawdzenie poprawności jej przygotowania do Archiwum oraz zgodności ze spisem zdawczo – odbiorczym. 
  • Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej. 
  • Przeprowadzanie kwerend w zasobie archiwum zakładowego, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów, reprodukcji oraz potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym. 
  • Przechowywanie przyjętych akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie. 
  • Udostępnianie/wypożyczanie uprawnionym osobom dokumentacji archiwalnej na podstawie Karty udostępniania akt. 
  • Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego. 
  • Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego. 
  • Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej brakowaniu, przekazywanie do zniszczenia. 
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz. 67). 
  • Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych a znajdujących się już w archiwum zakładowym. 
  • Dbałość o całość akt i bezpieczeństwo w archiwum zakładowym, zgłaszanie wszelkich problemów dot. archiwum zakładowego. 
  • Dbałość o ład i porządek oraz estetyczny wygląd archiwum. 
  • Przygotowywanie dokumentów, w tym umów dot. zamówień na dostawy i usługi w zakresie zadań realizowanych przez Archiwum Zakładowe; prowadzenie koniecznych postępowań. 
  • Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych jako pełnomocnik Gminy Wrocław. 
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • Miejsce pracy: ul. Grabiszyńska 257, 53-234 Wrocław.
  • Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie. 
  • przewidywany termin zatrudnienia:  I kwartał 2025 r.
5. Wymagane dokumenty
  • list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
  • kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego), 
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem, 
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.

6. Informacje dodatkowe
  • Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy   ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 20.02.2025 r. 
  • Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata. 
  • Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 
  • Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. 
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3. 
  • Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony. 
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w styczniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.  
  • Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony  w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie. 
  • Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1.  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2.  Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych  i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT  w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone      w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału   w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 

metryczka


Wytworzył: M.Blaczek (6 lutego 2025)
Opublikował: Magdalena Blaczek (6 lutego 2025, 14:15:07)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 693