

samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu (umowa o pracę).
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
1.
Wymagania niezbędne
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa o pracę)
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 530),
- rodzaj i poziom wykształcenia: tytuł technika archiwisty lub ukończony kurs archiwalny I/II stopnia,
- staż pracy: co najmniej 4 lata, w tym co najmniej 2 lata wykonywanie zadań archiwisty (mile widziane w archiwum lub administracji publicznej),
- znajomość przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne.
- prawo jazdy kat. B,
- dokładność, rzetelność, poczucie odpowiedzialności,
terminowość, samodzielna organizacja pracy,
- umiejętność
swobodnego posługiwania się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel)
- Prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tekst. jedn. Dz. U z 2015r. poz. 1446 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz. 67).
- Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej poszczególnych jednostek organizacyjnych ZZK, sprawdzenie poprawności jej przygotowania do Archiwum oraz zgodności ze spisem zdawczo – odbiorczym.
- Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do odpowiedniej kategorii archiwalnej.
- Przeprowadzanie kwerend w zasobie archiwum zakładowego, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów, reprodukcji oraz potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym.
- Przechowywanie przyjętych akt w należytym porządku i właściwe ich zabezpieczenie.
- Udostępnianie/wypożyczanie uprawnionym osobom dokumentacji archiwalnej na podstawie Karty udostępniania akt.
- Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego.
- Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum Państwowego.
- Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej brakowaniu, przekazywanie do zniszczenia.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności archiwum zakładowego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz. 67).
- Porządkowanie akt niewłaściwie opracowanych a znajdujących się już w archiwum zakładowym.
- Dbałość o całość akt i bezpieczeństwo w archiwum zakładowym, zgłaszanie wszelkich problemów dot. archiwum zakładowego.
- Dbałość o ład i porządek oraz estetyczny wygląd archiwum.
- Przygotowywanie dokumentów, w tym umów dot. zamówień na dostawy i usługi w zakresie zadań realizowanych przez Archiwum Zakładowe; prowadzenie koniecznych postępowań.
- Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych jako pełnomocnik Gminy Wrocław.
- Wykonywanie
innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
- Miejsce pracy: ul. Grabiszyńska 257, 53-234 Wrocław.
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
- przewidywany termin zatrudnienia:
I kwartał 2025 r.
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008
r. o pracownikach samorządowych.
6. Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: samodzielny referent/specjalista w Dziale Administracyjno – Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 20.02.2025 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
- Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w styczniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
- Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia
14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK
wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń
prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: M.Blaczek (6 lutego 2025)
Opublikował: Magdalena Blaczek (6 lutego 2025, 14:15:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 693