

Referent/ Specjalista ds. budowlanych.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/Specjalista ds. budowlanych w BOK7
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko
mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw,
którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych),
2.wykształcenie: wyższe lub średnie o kierunku budowlanym lub
pokrewnym,
3.doświadczenie
zawodowe: dla referenta nie jest wymagany staż
pracy, dla specjalisty 5 letni staż pracy przy wykształceniu średnim bądź 4
letni przy wykształceniu wyższym w budownictwie (wykonawstwie, nadzorze
budowlanym lub biurze projektów),
4.znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów
techniczno-budowlanych,
5.pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.niekaralność za umyślne przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1.posiadanie uprawnień budowlanych do
kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
2.doświadczenie zawodowe w zakresie
obsługi techniczno – budowlanej nieruchomości,
3.umiejętność sporządzania dokumentacji
kosztorysowej tj. przedmiarów, obmiarów, kosztorysów inwestorskich,
kosztorysów powykonawczych i zamiennych,
4.dobra znajomość obsługi programów
komputerowych, w szczególności pakiet MS Office,
5. znajomości ustaw: o własności lokali;
o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
Cywilnego,
6. znajomość przepisów z zakresu prawa
zamówień publicznych.
3. Zakres wykonywanych zadań
1.realizowanie potrzeb
rzeczowo-finansowych konserwacji zasobu komunalnego poprzez przygotowanie
oceny technicznej, nadzór oraz rozliczanie wykonawców z wykonanych konserwacji i usuniętych awarii,
2.prowadzenie ewidencji planowanych i
wykonanych zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach gminnych oraz na terenach zewnętrznych w
układzie rzeczowym i wartościowym, w skali pojedynczych nieruchomości jak i w
skali poszczególnych rejonów miasta i udostępnianie ewidencji dla pozostałych
komórek organizacyjnych ZZK,
3.nadzór i rozliczanie czynności
okresowych kontroli budynków, o których mowa w art. 62 ustawy Prawo
Budowlane, realizowanych przez wykonawców na podstawie odrębnych umów,
4.kontrolowanie, odbiór i rozliczanie
robót budowlanych przy wykonywaniu remontów lokali mieszkalnych przez
przyszłych najemców,
5.opiniowanie i potwierdzanie wniosków w
zakresie oceny stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych na
okoliczność wykupu tych lokali,
6.przygotowywanie odpowiedzi na pisma i
skargi najemców w związku ze stanem technicznym lokali i budynków oraz
wykonywanymi remontami.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1. Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Papierniczej 9/11, Wrocław.
2. stanowisko pracy: praca stacjonarna
przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie,
3. przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień
2025,
4. atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
5. dodatek stażowy,
6. dodatek specjalny,
7.13 pensja,
8. świadczenia z ZFSŚ,
9. dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
10. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny opatrzony
własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony
własnoręcznym podpisem,
2.kopia dokumentu potwierdzająca
znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa
polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym
podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
5.kandydaci zaproszeni na rozmowę
kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających
posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu
wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3
we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista
ds. budowlanych w BOK7 lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl
w terminie do 14 kwietnia 2025 r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym
winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po
wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą
telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania
niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy
informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem
wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych, w marcu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych
osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym
ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje
nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z
dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK
wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową
informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w
zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu
Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (1 kwietnia 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (1 kwietnia 2025, 13:43:27)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (1 kwietnia 2025, 14:22:47)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 234