

Samodzielny referent/Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Samodzielny referent/Specjalista w Dziale
Administracyjno – Gospodarczym,
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
1. Wymagania niezbędne
1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko
mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych
w ustawie z 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych),
2.rodzaj i poziom
wykształcenia: średnie lub wyższe,
3.staż pracy: co najmniej 3 lata,
4.pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne
przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1.Rzetelność, terminowość, samodzielna
organizacja pracy,
2.komunikatywność, umiejętność
współpracy,
3.dodatkowym atutem będzie staż pracy w
archiwum lub administracji publicznej, znajomość przepisów ustawy o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z
dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego
wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych,
4.prawo jazdy kat. B.
3. Zakres wykonywanych zadań
1.Prowadzenie Archiwum Zakładowego zgodnie
z ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (tekst. jedn. Dz. U z 2015r. poz. 1446 ze zm.) oraz Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie
organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz.
67).
2.Przyjmowanie dokumentacji archiwalnej poszczególnych
jednostek organizacyjnych ZZK, sprawdzenie poprawności jej przygotowania do
Archiwum oraz zgodności ze spisem zdawczo – odbiorczym.
3.Sprawdzanie prawidłowości zakwalifikowania akt do
odpowiedniej kategorii archiwalnej.
4.Przeprowadzanie kwerend w zasobie
archiwum zakładowego, w tym wydawanie odpisów, wypisów, wyciągów, reprodukcji
oraz potwierdzanie za zgodność z oryginałem dokumentacji przechowywanej
w archiwum zakładowym.
5.Przechowywanie przyjętych akt w należytym porządku i
właściwe ich zabezpieczenie.
6.Udostępnianie/wypożyczanie uprawnionym osobom
dokumentacji archiwalnej na podstawie Karty udostępniania akt.
7.Prowadzenie ewidencji archiwum zakładowego.
8.Przekazywanie dokumentacji archiwalnej do Archiwum
Państwowego.
9.Inicjowanie brakowania dokumentacji, udział w jej
brakowaniu, przekazywanie do zniszczenia.
10.Sporządzanie rocznych sprawozdań z
działalności archiwum zakładowego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18.01.2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
Jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U z 2011 r., poz. 67).
11.Porządkowanie akt niewłaściwie
opracowanych a znajdujących się już w archiwum zakładowym.
12.Dbałość o całość akt i bezpieczeństwo w archiwum
zakładowym, zgłaszanie wszelkich problemów dot.
archiwum zakładowego.
13.Dbałość o ład i porządek oraz estetyczny wygląd
archiwum.
14.Przygotowywanie dokumentów, w tym umów dot. zamówień
na dostawy i usługi w zakresie zadań realizowanych przez Archiwum
Zakładowe; prowadzenie koniecznych postępowań.
15.Uczestniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych
jako pełnomocnik Gminy Wrocław.
16.Wykonywanie innych czynności zleconych przez
bezpośredniego przełożonego.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Miejsce pracy: ul. Grabiszyńska 257
oraz magazyny archiwalne na terenie Wrocławia.
2.Stanowisko pracy: praca stacjonarna
przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie.
3.Przewidywany termin
zatrudnienia: II kwartał 2025 r.
5. Wymagane dokumenty
1.List motywacyjny opatrzony
własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość
języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych
i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym
podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z
uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają
obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Samodzielny referent/Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 28.04.2025r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w marcu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe
dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu
Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (14 kwietnia 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (14 kwietnia 2025, 09:44:40)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 438