

Stanowisko ds. zamówień publicznych.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. zamówień publicznych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko
mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw,
którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych),
2.wykształcenie: wyższe lub średnie,
3.doświadczenie
zawodowe: minimum 6 miesięcy stażu pracy przy prowadzeniu postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami nowej ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 11 września 2019 r.,
4.znajomość ustawy Prawo zamówień
publicznych i przepisów wykonawczych,
5.dobra znajomość obsługi komputera oraz programów
Microsoft Office (Word, Excel),
6.pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7.niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub przestępstwo
popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia, o którym mowa w art. 228–230a, art. 270, art. 276, art. 286, art. 287, art. 296, art. 296a,
art. 297, art. 303 lub art. 305 ustawy z dnia
6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny jeśli nie nastąpiło już zatarcie
skazania za takie przestępstwo.
2. Wymagania dodatkowe
1.komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a
także umiejętność samodzielnej organizacji i planowania pracy własnej,
2.kreatywność, sumienność, zaangażowanie i
odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz chęć rozwoju i
poszerzenia kwalifikacji,
3.umiejętność redagowania tekstów urzędowych,
4.wysoka samodyscyplina i kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań
1.Przygotowywanie i prowadzanie
postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty
budowlane, zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i
Regulaminami ZZK, w tym sporządzanie i publikacja ogłoszeń oraz Specyfikacji
Warunków Zamówienia, obsługa platformy zakupowej.
2.Przygotowywanie wzorów umów i
współpraca w tym zakresie z pracownikami merytorycznymi oraz radcą prawnym.
3.Sporządzanie umów zawieranych w wyniku
przeprowadzonych postępowań oraz aneksów do zawartych umów.
4.Współpraca z innymi komórkami
organizacyjnymi ZZK przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do
realizacji zamówień publicznych oraz udzielanie instruktażu dla pracowników
innych komórek organizacyjnych ZZK z zakresu zamówień publicznych.
5.Prowadzenie na bieżąco wykazu
postępowań zamówień publicznych, wykazu umów oraz innych rejestrów, które są
prowadzone w Dziale Zamówień Publicznych i Umów.
6.Sporządzanie rocznych planów
postępowań o udzielenie zamówień publicznych w
oparciu o plany zamówień przedstawione przez komórki organizacyjne ZZK.
7.Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej
zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257, Wrocław.
2.Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze
powyżej 4 h dziennie.
3.Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2025.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym
podpisem,
2.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka
polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności
do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności
za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w
przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w
ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają
obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające
dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do
składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub
pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Stanowisko ds. zamówień publicznych lub
elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 19 maja 2025 r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie
lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne
określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w
ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w
wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w kwietniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i
informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest
wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie
podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca
2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono
Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o
zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce
„Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (7 maja 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (7 maja 2025, 11:39:53)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (7 maja 2025, 13:11:53)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 263