

Referent/starszy referent/specjalista/inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Dziale Remontów
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/starszy referent/specjalista/inspektor nadzoru ds. elektrycznych
w Dziale Remontów
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/starszy referent/specjalista/inspektor nadzoru ds. elektrycznych
w Dziale Remontów
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo
polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz
obywatele
innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach
określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
2) wykształcenie: wyższe elektryczne lub średnie techniczne;
3) staż pracy na stanowisku:
· referenta przy wykształceniu średnim co najmniej 1 rok stażu pracy jako elektryk,
przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany staż pracy;
· starszego referent przy wykształceniu średnim co najmniej 2 lata stażu pracy jako elektryk,
przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany staż pracy;
· specjalisty przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym
nie jest wymagany staż pracy;
· inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykształceniu średnim co najmniej 6 lat stażu pracy, przy
wykształceniu wyższym co najmniej 4 lata stażu pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe;
6) uprawnienia SEP – w zakresie wykonywania prac na stanowisku Eksploatacji i Dozoru (Grupa G1)
urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzające, magazynujące, przetwarzające,
innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego
przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach
określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135);
2) wykształcenie: wyższe elektryczne lub średnie techniczne;
3) staż pracy na stanowisku:
· referenta przy wykształceniu średnim co najmniej 1 rok stażu pracy jako elektryk,
przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany staż pracy;
· starszego referent przy wykształceniu średnim co najmniej 2 lata stażu pracy jako elektryk,
przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany staż pracy;
· specjalisty przy wykształceniu średnim co najmniej 3 lata stażu pracy, przy wykształceniu wyższym
nie jest wymagany staż pracy;
· inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykształceniu średnim co najmniej 6 lat stażu pracy, przy
wykształceniu wyższym co najmniej 4 lata stażu pracy;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe;
6) uprawnienia SEP – w zakresie wykonywania prac na stanowisku Eksploatacji i Dozoru (Grupa G1)
urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzające, magazynujące, przetwarzające,
przesyłające i zużywające energię
elektryczną w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu
i kontrolno-pomiarowym o napięciu nie wyższym niż 1 kV – wymagane.
i kontrolno-pomiarowym o napięciu nie wyższym niż 1 kV – wymagane.
2. Wymagania
dodatkowe
1) uprawnienia budowlane elektryczne do projektowania obiektu budowlanego lub kierowanie robotami
budowlanymi przy wykonywaniu: sieci elektrycznych, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych, kolejowych, sieci trakcyjnych – mile widziane;
2) znajomość ustawy prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych;
3) dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel);
4) znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO;
5) samodzielność, kreatywność, komunikatywność;
6) chęć rozwoju oraz poszerzenia kwalifikacji.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) ustalanie niezbędnego zakresu prac remontowych do
wykonania w pustostanach;
2) reprezentowanie inwestora na budowie, polegającym na kontrolowaniu zgodności realizacji
prowadzonych robót z aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami
wiedzy technicznej;
3) bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej
oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót
wykonanych;
4) sprawdzenie poprawnego sporządzenia przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze
danego remontu;
5) prowadzenie uzgodnień z dostawcą energii (TAURON), nadzorowanie umów przyłączeniowych
do sieci dystrybucji;
6) współpraca z Biurami Obsługi Klienta, innymi działami ZZK, jednostkami budżetowymi Gminy
Wrocław oraz zarządcami Wspólnot Mieszkaniowych.
2) reprezentowanie inwestora na budowie, polegającym na kontrolowaniu zgodności realizacji
prowadzonych robót z aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami
wiedzy technicznej;
3) bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej
oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót
wykonanych;
4) sprawdzenie poprawnego sporządzenia przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze
danego remontu;
5) prowadzenie uzgodnień z dostawcą energii (TAURON), nadzorowanie umów przyłączeniowych
do sieci dystrybucji;
6) współpraca z Biurami Obsługi Klienta, innymi działami ZZK, jednostkami budżetowymi Gminy
Wrocław oraz zarządcami Wspólnot Mieszkaniowych.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
· miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu – ul. Grabiszyńska 257,
52-402 Wrocław;
· stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie;
· przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz;
· stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
· atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie;
· dodatek stażowy;
· dodatek specjalny;
· 13 pensja, świadczenia z ZFŚS;
· dofinansowanie do okularów korekcyjnych;
· możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem;
2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem;
3. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego);
4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni
praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym
podpisem;
5. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
· dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy
ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/starszy referent/
specjalista/inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Dziale Remontów lub elektronicznie na
adres kadry_zzk@zzk.wroc.pl w terminie do 11 sierpnia 2025 r.;
· dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny
kandydata;
· dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane;
· do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili
wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty;
· informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz
na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3;
· pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie
zawarta na czas określony;
· wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w lipcu 2025 r. wynosił poniżej 6 %;
· przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony
w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje
nadmiarowe nie podlegają
ocenie.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego
z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą
z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone
w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Maja Ślusarska (29 lipca 2025)
Opublikował: Maja Ślusarska (29 lipca 2025, 07:36:22)
Ostatnia zmiana: Maja Ślusarska (29 lipca 2025, 07:49:17)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 55