

Stanowisko ds. zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych i Umów
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO JEDNOSTKA
BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. zamówień publicznych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Stanowisko ds. zamówień publicznych
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
1. Wymagania niezbędne
1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych
państw, którym na
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2. rodzaj i poziom wykształcenia: wyższe lub średnie,
3. dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),
4. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych,
5. staż pracy/doświadczenie - minimum 6 miesięcy stażu pracy przy prowadzeniu postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami nowej ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r.,
6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do
podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3
ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2. rodzaj i poziom wykształcenia: wyższe lub średnie,
3. dobra znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),
4. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i przepisów wykonawczych,
5. staż pracy/doświadczenie - minimum 6 miesięcy stażu pracy przy prowadzeniu postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami nowej ustawy Prawo zamówień publicznych
z dnia 11 września 2019 r.,
6. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe lub przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
o którym mowa w art.
228–230a, art. 270, art. 276, art. 286, art. 287, art. 296, art. 296a, art.
297,
art. 303 lub art. 305 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny jeśli nie nastąpiło już zatarcie
skazania za takie przestępstwo.
art. 303 lub art. 305 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny jeśli nie nastąpiło już zatarcie
skazania za takie przestępstwo.
2. Wymagania dodatkowe
1. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a także umiejętność samodzielnej organizacji
i planowania pracy własnej,
2. kreatywność, sumienność, zaangażowanie i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych
obowiązków oraz chęć rozwoju i poszerzenia kwalifikacji,
3. umiejętność redagowania tekstów urzędowych,
4. wysoka samodyscyplina i kultura osobista.
Mile widziany krótki list motywacyjny uzasadniający chęć podjęcia pracy w zespole zajmującym się zagadnieniami z zakresu zamówień publicznych.
3. Zakres wykonywanych zadań
1. przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy, usługi i
roboty budowlane, zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i Regulaminami ZZK, w tym sporządzanie i publikacja ogłoszeń oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia, obsługa
platformy zakupowej,
2. przygotowywanie wzorów umów i współpraca w tym zakresie z pracownikami merytorycznymi oraz
radcą prawnym,
3. sporządzanie umów zawieranych w wyniku przeprowadzonych postępowań oraz aneksów do
zawartych umów,
4. współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZZK przy przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej
do realizacji zamówień publicznych oraz udzielanie instruktażu dla pracowników innych komórek
organizacyjnych ZZK z zakresu zamówień publicznych,
5. prowadzenie na bieżąco wykazu postępowań zamówień publicznych, wykazu umów oraz innych
rejestrów, które są prowadzone w Dziale Zamówień Publicznych i Umów,
6. sporządzanie rocznych planów postępowań o udzielenie zamówień publicznych w oparciu o plany
zamówień przedstawione przez komórki organizacyjne ZZK,
7. archiwizowanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami
prawa.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1. miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu
Komunalnego we Wrocławiu – ul. Grabiszyńska 257,
52-402 Wrocław,
2. stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
3. przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025 roku.
5. Wymagane
dokumenty
52-402 Wrocław,
2. stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
3. przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2025 roku.
1. list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2. życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3. kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających
obywatelstwa polskiego),
4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni
praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym
podpisem,
5. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza
skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1. dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem:Stanowisko ds. zamówień publicznych lub elektronicznie na adres kadry_zzk@zzk.wroc.pl w terminie do 19 sierpnia 2025 r.,
2. dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata,
3. dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane,
4. do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty,
5. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3,
6. pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony,
7. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w czerwcu 2025 r. wynosił poniżej 6 %,
8. przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony
w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego
z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10.Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Maja Ślusarska (31 lipca 2025)
Opublikował: Maja Ślusarska (31 lipca 2025, 13:48:22)
Ostatnia zmiana: Maja Ślusarska (31 lipca 2025, 14:22:02)
Zmieniono: .
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 33