

Samodzielny referent/ Specjalista w Dziale Kontroli
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Samodzielny Referent/
Specjalista w Dziale Kontroli
1. Wymagania niezbędne
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać
się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub
przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych
w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2) rodzaj i poziom wykształcenia: alternatywnie
średnie/ studia wyższe kierunkowe (administracja/prawo/ ekonomiczne),
3) staż pracy/doświadczenie: co najmniej 5 lat
pracy,
4) dobra znajomość obsługi komputera oraz programów
Microsoft Office (Word, Excel),
5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz
korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1) komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, a
także umiejętność samodzielnej organizacji i planowania pracy własnej,
2) umiejętność analizy i stosowania przepisów
prawnych, w tym m.in. z zakresu prawa administracyjnego,
3) kreatywność, sumienność, zaangażowanie i
odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków oraz chęć rozwoju i
poszerzenia kwalifikacji,
4) wysoka samodyscyplina i kultura osobista.
5) mile widziane doświadczenie w kontroli bądź w
zarządzaniu nieruchomościami.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) Realizowanie planowych oraz doraźnych kontroli w zakresie działalności
ZZK.
2) Przestrzeganie i stosowanie zasad oraz procedur kontroli określonych
w Regulaminie kontroli ZZK.
3) Efektywne komunikowanie przedstawicielom podmiotu kontrolowanego
informacji w zakresie prowadzonej
kontroli, w tym dot. celów, ustaleń kontroli, wniosków i zaleceń
pokontrolnych.
4) Dokumentowanie realizacji czynności kontrolnych oraz wyników kontroli
na podstawie zgromadzonych dowodów.
5)Przygotowywanie projektów pism, wystąpień pokontrolnych kierowanych do
jednostek zewnętrznych i wewnętrznych komórek organizacyjnych.
6) Monitoring wydanych zaleceń pokontrolnych w tym ocena adekwatności i
realizacji wniosków i rekomendacji.
7)Współpraca przy opracowywaniu rocznych planów kontroli oraz przy
sporządzaniu sprawozdań z działalności komórki.
8)Archiwizowanie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych kontroli
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Informacja o warunkach pracy na
danym stanowisku
1) Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńska 257.
2) Stanowisko pracy: praca stacjonarna
przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
3) Przewidywany termin zatrudnienia:
IV kwartał.
4) Stabilne warunki zatrudnienia w
oparciu o umowę o pracę.
5) Atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane
zawsze w terminie.
6) Dodatek stażowy.
7) 13 pensja.
8) Świadczenia z ZFŚS.
9) Dofinansowanie do okularów
korekcyjnych.
10) Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony
własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) kopia dokumentu potwierdzająca
znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa
polskiego),
3) oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4) kopia dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność w przypadku kandydata,
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych. Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych. Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1) Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do
składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub
pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Samodzielny Referent /specjalista w Dziale Kontroli lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w
terminie do 23 września 2025 r.
2) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być
przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3) Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym
terminie nie będą rozpatrywane.
4) Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie
lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne
określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na
stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w
ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6) Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku
postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w
Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób
niepełnosprawnych, w sierpniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8) Przekazanie przez kandydata danych osobowych i
informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest
wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9) Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca
2024 r. o ochronie sygnalistów
(Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
(Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (8 września 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (8 września 2025, 11:25:17)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 387