Starszy inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Dziale Remontów
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Starszy
inspektor nadzoru ds. elektrycznych
w Dziale Remontów
1) obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej, na zasadach określonych w ustawie z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,2) rodzaj i poziom wykształcenia: wyższe elektryczne lub średnie elektryczne,3) staż pracy: przy wykształceniu średnim co najmniej 6 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym co najmniej 4 lata stażu pracy,4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,5) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,6) uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,7) przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
2. Wymagania dodatkowe
1) znajomość ustawy prawo budowlane i przepisów techniczno-budowlanych,2) znajomość obsługi komputera oraz programów Microsoft Office (Word, Excel),3) znajomość programu do kosztorysowania NORMA PRO,4) samodzielność, kreatywność, komunikatywność,5) chęć rozwoju i poszerzenia kwalifikacji.
3. Zakres wykonywanych zadań
1) Ustalanie niezbędnego zakresu prac budowlanych – instalacji elektrycznych w wytypowanych obiektach budowlanych do remontu.2) Reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej.3) Bieżąca kontrola kosztów nadzorowanych budów pod kątem nie przekroczenia wartości umownej oraz środków przeznaczonych na dane zadanie, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych.4) Sprawdzenie poprawnego sporządzenia przez wykonawcę dokumentacji rozliczeniowej po odbiorze danego remontu.5) Prowadzenie uzgodnień z dostawcą energii (TAURON), nadzorowanie umów przyłączeniowych do sieci dystrybucji.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1) miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńska 257,2) stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie, praca w terenie,3) przewidywany termin zatrudnienia: IV kwartał,4) stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,5) atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,6) dodatek stażowy,7) dodatek specjalny,8) 13 pensja,9) świadczenia z ZFŚS,10) dofinansowanie do okularów korekcyjnych,11) możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,2) kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),3) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,4) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają
obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane
wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1) Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Starszy inspektor nadzoru ds. elektrycznych w Dziale Remontów lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 7 listopada 2025 r.2) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.3) Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.4) Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.5) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.6) Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.7) Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, we wrześniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.8) Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.9) Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące
przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem
adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu
przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu
Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1
lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) Pani/Pana
dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku
wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z
podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO. Przetwarzanie danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów
zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane
Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną
BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji
wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w
zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego
zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do
państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po
upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich
danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest
dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu
nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym
również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Katarzyna Różyło (24 października 2025)
Opublikował: Katarzyna Różyło (24 października 2025, 13:28:06)
Ostatnia zmiana: Katarzyna Różyło (27 października 2025, 11:24:41)
Zmieniono: pogrubienie nazwy stanowiska w pkt 6 1)
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 93








