

Pracownik w Dziale Księgowym Najemców.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA PRACY
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA PRACY
Pracownik w Dziale Księgowym Najemców
(umowa na zastępstwo)
1. Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Wykształcenie: minimum średnie.
- Doświadczenie zawodowe: min. 4 lat staż pracy.
- Obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel).
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – co najmniej 3 letnie.
- Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych mile widziane.
- Dokładność, sumienność, dyspozycyjność, punktualność.
- Umiejętność komunikacji i współpracy w zespole.
- Skrupulatność w realizacji zadań.
- Rzetelność, wysokie poczucie odpowiedzialności.
- Zaangażowanie w wykonywaniu zadań, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.
3. Zakres wykonywanych zadań
- Szczegółowa analiza faktur zakupu pod kątem możliwości dokonania odliczenia podatku VAT naliczonego.
- Uzgadnianie wszystkich potwierdzonych merytorycznie faktur VAT z rejestrem zakupu VAT.
- Sporządzanie cząstkowych rejestrów zakupu i sprzedaży na potrzeby podatku od towarów i usług.
- Weryfikacja danych zawartych w rejestrach sprzedaży i zakupu dla celów prawidłowego sporządzenia cząstkowych deklaracji VAT-7.
- Generowanie, weryfikacja merytoryczna dokumentów oraz sporządzanie plików JPK_V7M (Jednolity Plik Kontrolny), według aktualnie obowiązujących struktur określonych przez Ministerstwo Finansów.
- Comiesięczne sporządzanie cząstkowej deklaracji VAT-7 i przekazywanie jej wraz z załącznikami do Urzędu Miejskiego.
- Współpraca z komórkami merytorycznymi Zarządu Zasobu Komunalnego oraz Urzędu Miejskiego Wrocławia w zakresie realizowanych projektów unijnych pod względem kwalifikowalności podatku VAT.
- Współpraca z komórkami merytorycznymi Zarządu Zasobu Komunalnego w zakresie wystawianych faktur oraz faktur korygujących dot. sprzedaży pod kątem stosowania prawidłowych stawek opodatkowania VAT.
- Wsparcie komórek organizacyjnych Zarządu Zasobu Komunalnego w zakresie prawa zamówień publicznych odnośnie określenia właściwych stawek podatku VAT przy dokonywanych zamówieniach towarów i usług.
-
Współpraca
z Urzędem Miejskim Wrocławia w sprawach związanych z rozliczaniem podatku VAT,
w szczególności: rozliczania podatku VAT przez podatnika Gminę Wrocław, sporządzania jednolitych plików kontrolnych – JPK_V7M, dokumentowania przez jednostki organizacyjne Gminy Wrocław najczęściej
występujących czynności podlegających ustawie o VAT, wykazywania przez jednostki
organizacyjne Gminy Wrocław podatku VAT naliczonego, ewidencjonowania rozliczeń
podatku VAT w Gminie Wrocław.
- Naliczanie odsetek za zwłokę, generowanie i księgowanie not odsetkowych na kartotece użytkowników lokali.
- Analizowanie sald rozrachunkowych z użytkownikami lokali, udzielanie informacji o zaległościach użytkowników lokali dla komórek ZZK i klientów oraz sporządzanie pism po wcześniejszej analizie kartoteki finansowej.
- Analiza pism użytkowników lokali właścicieli, innego podmiotu o zwrot mylnej wpłaty lub nadpłaty oraz przygotowanie wniosku o przekazanie tych środków na prawidłowe rachunki bankowe.
4.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Zatrudnienie: umowa o pracę.
- Miejsce pracy: siedziba przy ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław.
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz.
5.
Wymagane dokumenty
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
- Życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- Kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6.
Informacje dodatkowe
- Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik w Dziale Księgowym Najemców lub elektronicznie na adres kadry_zzk@zzk.wroc.pl w terminie do 24 stycznia 2024 r.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata. Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
- Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas zastępstwa.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w grudniu 2023 r. wynosił poniżej 6 %.
- Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul.Św.Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji:
dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie
z podstawą z art. 10 RODO.
4.Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa.
W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej
3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału
w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (11 stycznia 2024)
Opublikował: Barbara Paciejewska (11 stycznia 2024, 10:20:12)
Ostatnia zmiana: Barbara Paciejewska (12 stycznia 2024, 08:14:12)
Zmieniono: (umowa na zastępstwo)
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 550