

Starszy specjalista ds. mieszkaniowych w Dziale Kaucji i Lokali Mieszkalnych
ZARZĄD ZASOBU
KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAWOGŁASZA
NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Starszy specjalista ds. mieszkaniowych w Dziale Kaucji i Lokali
Mieszkalnych,
w
Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
1. Wymagania niezbędne
1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2.rodzaj i poziom wykształcenia: wyższe,
3.staż pracy: 5 lat,
4.umiejętność obsługi pakietu MS Office,
5.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6.niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1.znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, Kodeksu Cywilnego w szczególności w zakresie najmu lokali mieszkalnych oraz znajomość przepisów prawa miejscowego,
1.znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, Kodeksu Cywilnego w szczególności w zakresie najmu lokali mieszkalnych oraz znajomość przepisów prawa miejscowego,
2.doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami,
3.zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy z klientem,
4.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacje, terminowość, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,
5.znajomość programu Lotus Notes,
6.umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
3. Zakres wykonywanych zadań
3.zdolności interpersonalne oraz umiejętność pracy z klientem,
4.umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, sumienność, rzetelność, dobra organizacja pracy, odporność na trudne sytuacje, terminowość, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność,
5.znajomość programu Lotus Notes,
6.umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
3. Zakres wykonywanych zadań
1.organizowanie i prowadzenie warsztatów dla
pracowników merytorycznych z zakresu prawa miejscowego i krajowego dotyczących
gminnych lokali mieszkalnych,
2.prowadzenie korespondencji e-mailowej z biurami obsługi klienta oraz nawiązywanie kontaktu z użytkownikami lokali gminnych w przypadku takiej konieczności,
3.analizowanie i kontrolowanie umów remontowych – remontów wykonywanych na koszt przeszłego najemcy,
4.analizowanie wyroków sądowych w sprawach o eksmisję z lokali mieszkalnych po wypowiedzeniu umowy najmu z tytułu zaległości i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Lokali Mieszkalnych Urzędu Miejskiego we Wrocławiu,
5.analizowanie i wskazywanie zasadności naliczanych opłat za korzystanie z lokalu
6.analizowanie obowiązujących procedur/wytycznych i ich aktualizowanie w obszarze zarządzania lokalami mieszkalnymi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
2.prowadzenie korespondencji e-mailowej z biurami obsługi klienta oraz nawiązywanie kontaktu z użytkownikami lokali gminnych w przypadku takiej konieczności,
3.analizowanie i kontrolowanie umów remontowych – remontów wykonywanych na koszt przeszłego najemcy,
4.analizowanie wyroków sądowych w sprawach o eksmisję z lokali mieszkalnych po wypowiedzeniu umowy najmu z tytułu zaległości i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Lokali Mieszkalnych Urzędu Miejskiego we Wrocławiu,
5.analizowanie i wskazywanie zasadności naliczanych opłat za korzystanie z lokalu
6.analizowanie obowiązujących procedur/wytycznych i ich aktualizowanie w obszarze zarządzania lokalami mieszkalnymi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Miejsce pracy: budynek
Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Gajowickiej 96A,
2.wymiar etatu: 0,5,
3.stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
4.przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz,
5.stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
6.atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
7.dodatek stażowy,
8.dodatek specjalny,
9.13 pensja,
10.świadczenia z ZFŚS,
11.możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
2.wymiar etatu: 0,5,
3.stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
4.przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz,
5.stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
6.atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
7.dodatek stażowy,
8.dodatek specjalny,
9.13 pensja,
10.świadczenia z ZFŚS,
11.możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny
opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej
opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
2.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
3.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
4.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni
na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów
potwierdzających
posiadane wykształcenie, kwalifikacje
zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Starszy specjalista ds. mieszkaniowych w Dziale Kaucji i Lokali Mieszkalnych lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 10 kwiecień 2025 r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza
umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie
zawarta na czas określony.
7.Wskaźnik
zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
w lutym 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8. Przekazanie
przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym
ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje
nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9. Na
podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów
(Dz.U. z 2024r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń
prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można
znaleźć w
zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące
przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (31 marca 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (31 marca 2025, 10:58:31)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 236