

Referent/Specjalista w Dziale Księgowym Najemców
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Referent/ Specjalista w Dziale Księgowym Najemców
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu
(umowa na zastępstwo)
1. Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
- wykształcenie: minimum średnie,
- doświadczenie zawodowe: minimum 2 letni staż pracy przy wykształceniu średni, przy wykształceniu wyższym nie jest wymagany staż pracy,
- bardzo dobra obsługa komputera oraz programów MS Office (Word, Excel)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
- dokładność, sumienność, dyspozycyjność, punktualność,
- umiejętność komunikacji i współpracy w zespole,
- skrupulatność w realizacji zadań,
- rzetelność, wysokie poczucie odpowiedzialności,
- zaangażowanie w wykonywaniu zadań, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
3. Zakres wykonywanych zadań
- Analizowanie sald rozrachunków z użytkownikami lokali.
- Udzielanie informacji o wysokości salda użytkowników lokali dla komórek ZZK i klientów oraz sporządzanie pisemnych informacji po wcześniejszej analizie kartoteki finansowej.
- Analiza pisma użytkownika lokalu, właściciela, innego podmiotu o zwrot mylnej wpłaty nadpłaty oraz przygotowanie dokumentów do przekazania środków pieniężnych.
- Analiza nakazów/wyroków z prawidłowym przyporządkowaniem na właściwe konta księgowe.
- Naliczanie odsetek za zwłokę, generowanie not odsetkowych, księgowanie not odsetkowych na kartotekach użytkowników lokali.
- Dokonywanie korekt naliczonych odsetek w części odpowiadającej przyznanej pomocy społecznej na zaległą należność główną oraz księgowanie korekt naliczonych odsetek na kartotece użytkownika lokalu.
- Kojarzenie rozrachunków wg. ustalonych zasad.
4. Informacja o warunkach pracy na danym
stanowisku
- Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Św. Antoniego 19, Wrocław.
- Stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie.
- Przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz.
5. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem, życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają
obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe
zatrudnienie.
6. Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu
wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3
we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Referent/Specjalista w Dziale Księgowym Najemców lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w
terminie do 26 maja 2025 r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym
winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po
wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą
telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania
niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy
informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania
rekrutacyjnego będzie zawarta na czas zastępstwa.
7.Wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w
rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu
osób niepełnosprawnych, w kwietniu 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych
osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym
ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje
nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z
dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK
wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową
informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w
zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników
przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (16 maja 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (16 maja 2025, 11:12:09)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 270