

Pracownik sekretariatu w Dziale Organizacji i Kadr.
ZARZĄD ZASOBU KOMUNALNEGO
JEDNOSTKA BUDŻETOWA GMINY WROCŁAW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY
Pracownik
sekretariatu w Dziale Organizacji i Kadr
w Zarządzie Zasobu Komunalnego we
Wrocławiu
1.Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
2.wykształcenie: średnie,
3.doświadczenie zawodowe: min. 3 lata stażu pracy,
4.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe
1.Bardzo dobra obsługa komputera, programów MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
2.bardzo dobra organizacja pracy,
3.umiejętność komunikacji i współpracy w zespole,
4.skrupulatność w realizacji zadań,
5.dokładność, sumienność, dyspozycyjność, punktualność,
6.wysoka kultura osobista,
7.taktowność, wysokie poczucie odpowiedzialności, lojalność,
8.zaangażowanie w wykonywanie zadań, często pod presją czasu, wielozadaniowość,
9.znajomość systemu EZD,
10.doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
11.mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych.
3. Zakres wykonywanych zadań
1. Wsparcie administracyjne oraz dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu Dyrektora oraz Zastępców Dyrektora,
2.prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Zarządu Zasobu Komunalnego,
3.obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
4.prowadzenie i monitorowanie kalendarza spotkań Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
5.bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta, zgodnie ze standardami urzędu,
6.obsługa poczty elektronicznej,
7.przechowywanie pieczęci urzędowych,
8.przyjmowanie klientów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Dyrektorem i Zastępcami Dyrektora, bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
9.telefoniczny kontakt z klientem.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Bardzo dobra obsługa komputera, programów MS Office (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych,
2.bardzo dobra organizacja pracy,
3.umiejętność komunikacji i współpracy w zespole,
4.skrupulatność w realizacji zadań,
5.dokładność, sumienność, dyspozycyjność, punktualność,
6.wysoka kultura osobista,
7.taktowność, wysokie poczucie odpowiedzialności, lojalność,
8.zaangażowanie w wykonywanie zadań, często pod presją czasu, wielozadaniowość,
9.znajomość systemu EZD,
10.doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
11.mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych.
3. Zakres wykonywanych zadań
1. Wsparcie administracyjne oraz dbanie o prawidłowe działanie sekretariatu Dyrektora oraz Zastępców Dyrektora,
2.prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wychodzącej z Zarządu Zasobu Komunalnego,
3.obsługa spotkań i zebrań organizowanych przez Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
4.prowadzenie i monitorowanie kalendarza spotkań Dyrektora i Zastępców Dyrektora,
5.bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta, zgodnie ze standardami urzędu,
6.obsługa poczty elektronicznej,
7.przechowywanie pieczęci urzędowych,
8.przyjmowanie klientów zgłaszających petycje, skargi i wnioski oraz organizowanie ich kontaktów z Dyrektorem i Zastępcami Dyrektora, bądź kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
9.telefoniczny kontakt z klientem.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
1.Miejsce pracy: budynek Zarządu Zasobu Komunalnego
przy ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław,
2.stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
3.przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz,
4.stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
5.atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
6.dodatek stażowy,
7.13 pensja,
8.świadczenia z ZFŚS,
9.dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
10.możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
4.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
5.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6.Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik sekretariatu w Dziale Organizacji i Kadr lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 13 czerwca 2025r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w maju 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
2.stanowisko pracy: praca stacjonarna przy komputerze powyżej 4 h dziennie,
3.przewidywany termin zatrudnienia: od zaraz,
4.stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
5.atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
6.dodatek stażowy,
7.13 pensja,
8.świadczenia z ZFŚS,
9.dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
10.możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia.
5. Wymagane dokumenty
1.list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2.życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,
3.kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego),
4.oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie – opatrzone własnoręcznym podpisem,
5.kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną mają obowiązek dostarczyć kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz dokumenty potwierdzające dotychczasowe zatrudnienie.
6.Informacje dodatkowe
1.Dokumenty należy składać w miejscu wyznaczonym do składania dokumentów w siedzibie ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3 we Wrocławiu lub pocztą na adres ZZK z dopiskiem: Pracownik sekretariatu w Dziale Organizacji i Kadr lub elektronicznie na adres kadry_ZZK@zzk.wroc.pl w terminie do 13 czerwca 2025r.
2.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
3.Dokumenty, które wpłyną do ZZK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
4.Do dalszej rekrutacji zapraszani będą telefonicznie lub drogą elektroniczną kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu o naborze oraz złożyli najciekawsze oferty.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.zzk.wroc.pl (BIP) oraz na tablicy informacyjnej w ZZK przy ul. Św. Elżbiety 3.
6.Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym w wyniku postępowania rekrutacyjnego będzie zawarta na czas określony.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Zasobu Komunalnego we Wrocławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w maju 2025 r. wynosił poniżej 6 %.
8.Przekazanie przez kandydata danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w niniejszym ogłoszeniu jest wyłączną decyzją kandydata, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
9.Na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U. z 2024 r. poz.928) w ZZK wprowadzono Procedurę wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa. Szczegółową informację o zgłoszeniach wewnętrznych naruszeń prawa można znaleźć w zakładce „Sygnaliści”.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych pracowników przez Zarząd Zasobu Komunalnego:
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Zasobu Komunalnego ul. Świętej Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
2. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: ochronadanych@zzk.wroc.pl, bądź pocztą tradycyjną pod adresem Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, Wrocław 50-111.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji: dla umów o pracę na podstawie:
- realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikającego z art. 22 Kodeksu Pracy oraz z ustawy o pracownikach samorządowych,
- wyrażonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie danych wykraczających poza katalog określony w Kodeksie Pracy i ustawie o pracownikach samorządowych dla umów cywilnoprawnych na podstawie:
- realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przyszłych rekrutacji w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana odrębnej zgody na takie przetwarzanie zgodnie z podstawą z art. 6 ust. 1 lit.a RODO.
Przetwarzania danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych wynika z wymagań zawartych w ustawie o pracownikach samorządowych i odbywa się zgodnie z podstawą z art. 10 RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane Gminie Wrocław, dostawcom usług IT w tym firmie administrującej stroną BIP, Centrum Usług Informatycznych, Poczcie Polskiej S.A., Urzędom Pracy, firmie niszczącej dokumenty, innym podmiotom upoważnionym z mocy prawa. W sytuacji wyboru Pani/Pana kandydatury na stanowisko urzędnicze Pani/Pana dane w zakresie imię, nazwisko i adres zamieszkania w myśl Kodeksu Cywilnego zamieszone będą w BIP przez co najmniej 3 miesiące.
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Dokumenty aplikacyjne wszystkich kandydatów po upływie 3 miesięcy zostaną komisyjnie zniszczone w sposób mechaniczny.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzoru, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
metryczka
Wytworzył: Barbara Paciejewska (2 czerwca 2025)
Opublikował: Barbara Paciejewska (2 czerwca 2025, 10:50:53)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 316